zaterdag 29 mei 2010

Ervaring rond mens en tijd:

Ik stel vast dat ik tijdens mijn stageweek vaak problemen had met 'TIJD'. Ik wilde teveel doen met de kleuters (had ook teveel voorbereid). Dit alleen was niet mijn probleem, mijn horloge werkte niet meer.

Regelmatig keek ik naar het uur op mijn GSM, maar vond dat niet zo'n goed idee.

Vandaar dat timemanagement soms wel een probleem gaf!

Mijn actieplan is:
Het aanschaffen van een nieuwe horloge!

Mijn leerresultaat is:
Een horloge heb je inderdaad wel nodig.
Dit om de activiteiten op de juiste tijd te kunnen starten/stoppen. Wanneer je ook met tijd bezig bent, verloopt je timemanagement eens zo vlot.

Bovendien: niet teveel willen doen met de kleuters. Je hebt maar een beperkte tijd waarin je activiteiten kan doen. En bovendien moet je rekening houden met opruimen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten